Czytasz wypowiedzi wyszukane dla zapytania: ropne migdały




Temat: przewlekły kaszel
Witam,Jestem po kolejnym antybiotyku,tym razem to "clarithromycinum",który
oczywiście nie pomógł.Kaszel mam nadal,raz sychy,raz mokry,zapchany nos,ropne
migdały,poza tym jest mi słabo i w głowie mi się kręci.Gorączki nie mam.Nie
wiem co dalej.Proszę o poradę.E.
Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Do Pana Doktora...
Panie Doktorze dziękuję za szybką odpowiedź. Dzisiaj byłam z dzieckiem u lekarza
który potwierdził opinie Pana Doktora twierdził że podał antybiotyk w piątek ze
względu na ropne migdały ale kazał go dzisiaj odstawić i podawać dziecku te
leki co w/w ale bez antybiotyku i doddatkowo calcium, zyrtec i rucinoscorbinum
podejrzewał też różyczkę. Jednak teraz zaczęły mnie bardziej niepokoić te
czerwone plamki na ciele dziecka tym bardziej że teraz wieczorem pojawiły się
na stópkach.Jaka jest opinia Pana Doktora?Z góry dziękuję. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Proszę o poradę...
Proszę o poradę...
Córka (3 lata) odkąd skończyła rok i 8 miesięcy, regularnie każdego
miesiąca dostaję wysoką temperaturę (40 stopni) która trwa 2, 3 dni
i znika(zbijam lekami przeciwgorączkowymi). Przy tym nie ma żadnych
innych objawów (ani katar, ani kaszel). Krew i mocz ma w porządku.
Byłam już u kilku lekarzy, którzy stwierdzili wirusowe zapalenie
gardła, nie było potrzeby prawie nigdy podania antybiotyku (dostała
chyba tylko 2 razy, gdy były trochę ropne migdały). Laryngolog też
stwierdził, że w ten sposób zwiększa swoją odporność. No ale ja nie
wiem czy to jest normalne, że tak często występuje wysoka
temperatura i czy to na pewno od gardła (często nie jest nawet
zaczerwienione a gorączka występuje). Proszę o poradę co robić? Czy
zrobić wymaz z gardła? Lekarze stwierdzili, że nie ma takiej
potrzeby, bo to tylko wirusy. Czy aby na pewno? Dodam jeszcze, że
najchętniej by nic nie jadła i laryngolog uznał, że to właśnie,
przez powiększone migdały nie ma apetytu. Z góry dziękuję za opinie.
Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: usuwanie 3 migdała u alergika
Ja bym tam jeszcze nie odtrąbiała zwycięstwa - moja miała 1,5 roku przerwy z
zapaleniami ucha, a potem ruszyło na nowo (2x wysiękowe, 4x ostre ropne), zanim
sami wpadlismy na przyczynę (pokarmową, nie wziewną) przeszliśmy horror
antybiotykowy i mielismy ustalony termin założenia drenów (na szczęście obyło
sie bez). Życzę więc Tobie owocnego poszukiwania przyczyny albo znalezienia
lekarza, który spojrzy na dziecko całościowo.
Sama osobiście przeszłam to co moje dzieci (obie córki odziedziczyły po mnie
skłonności i słaby narząd) do 6 roku życia zapalenia ucha (migdały nie były
wtedy usunięte), potem skonczyły sie, a zaczeły zapalenia spojówek i ropne
migdały, potem zapalenia krtani + c.d. spojówek + problemy ze skórą (nie powiem
jak to leczyli dermatolodzy, bo az mam dreszcze) i tak przez lata. Gdy
przestałam pić mleko i jeść większośc przetworow (jakies 6 lat temu)- powyższe
problemy ustały. Nie znalazłam wszakze lekarza, który całościowo spojrzałby na
moje problemy. Książa dr Myłek potwierdza jednakze słusznosć takiego toku
myślenia; i co ważne - znaleźć lekarza patrzącego całościowo.
Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: ach te migdalki
moj 6 letni synek tez ma bardzo powiekszone i do tego ropne
migdaly,rowniez chrapie i sie slini w nocy.Nam laryngolog kazal
usunac i chyba sie zdecyduje,bo infekcje nawracaja jedna po drugiej
do tego zrobilismy wymaz i jest w gardle i nosie gronkowiec.Mi
laryngolog powiedzial ze przy takich migdalach jedyne skuteczne
leczenie to ich usuniecie...Sama nie wiem co zrobic Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Bronchovaxon-dawkowanie?
Bronchovaxon-dawkowanie?
Mój syn ma 5,5 roku. Kilka razy w roku przechodzi anginę, był badany
przez laryngologa i nie zdiagnozowano mu 3 migdała. Ostatnio miał
anginę w grudniu 10 dni brał Augmentin, 1 stycznia stwierdzono
ponownie ropne migdały. Pediatra zleciła inny antybiotyk (Zinat
kolejne 10 dni) równocześnie przepisała Bronchovaxon razem z
antybiotykiem i kazała podawać go przez 30 dni. Standardowe
dawkowanie jest inne. Proszę o informację czy podawać dziecku lek 30
dni czy skonsultować się jeszcze z innym lekarzem. Dziękuję z góry. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Tradzik po 30tce-ratunku!
Tradzik po 30tce-ratunku!
Witam, mam 31 lat i od kilku miesiecy na twarzy wyskakuje mi po kilka "syfkow"
miesiecznie. Zaczelo sie to , zanim zaczelam brac jeanine, po tabletakch mialo
sie poprawic, a jest tak samo.
Czy ktoras z Was cos takiego spotkalo - co to moze byc? kolezanka
podpowiedziala mi ze moze ropne migdaly, jakis paciorkoweic sieje mi w
organizmie cos niedobrego...
Dodam , ze NIGDY nie mialam problemow z cera , takze jako nastolatka.
Bede wdzieczna za kazda wskazowke.
olga Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Co sie dzieje z moimi migdalami?
Ja miałam ten sam problem, wiele lat nie chorowałam, ale nagle
zaczęłam chorować na anginy, łapać różne infekcje. To są zapewne
ropne migdały, które trzeba wyciąć, bo inaczej może się coś rozwinąć
w stawach, nerkach lub sercu-tak mi mój lekarz powiedział. Tak też
zrobiłam i od tego momentu nie choruję, mogę pić zimne napoje...
Dodam, że przez wiele lat bardzo mnie to gardło z tymi "kulkami"
denerwowało. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Co sie dzieje z moimi migdalami?
Ja wycięłam migdały w wieku 25 lat. Póki nie zaczęłam pracować w
szkole, było wszystko ok tzn. miałam "kulki", ale nie chorowałam. Jak
tylko zaczęłam pracować głosem, zaczęłam chorować-no i musiałam
wyciąć migdałki. Pewnie da się to wyleczyć, jak trafi się na dobrego
lekarza i odpowiednio szybko zacznie się kurację. Ja chodziłam od
lekarza do lekarza i każdy mówił to samo- ropne migdały, trzeba się
ich pozbyć. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: migdały
mam usuniete migdaly-mialam anginy,ropny nalot,rzeczywiscie
smierdzacy,zdecydowalam sie usunac gdy po anginie mialam zapalenie klebuszkow
nerkowych-2 tygodnie w szpitalu na kroplowkach-do konca zycia moge miec problemy
z nerkami,jeszcze niewiadomo jak stawy!!!A to wszystko przez ropne migdaly,ropa
z nich zaraża caly organizm.Wczesniej czesto chorowalam,od zabiegu-3 lata-nie
mialam nawet kataru!!! Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Tabletki a alergia(?)
miałąm dokłądnie to samo przez połtora roku brałam Cilest i nagle zaczeły mnie
bolec migdały i gardło, ból nie do wytrzymania + pieczenie jakby zgaga,
normalnie nic nie pomagało. Poszłam wiec do laryngologa i stwierdzil ze mam
strasznie zniszczone migdąły które kwalifikuja sie tylko do usunięcia sa ropne.
I tak tez czułam ze połykam ciagle cos.Ale w ogóle przezmysl mi nie przeszlo ze
takie objawy moga powodowac tabletki. Poniewaz zaczeły mnie bolec nogi wiec
odstawiłam Cilest i o dziwo mineły 3 tygodnie a ja ozdrowiałam , gardło
przestało nagle bolec. Rozmawiałm o tym z gin. i tak moze byc bo tabletki to
dawka hormonów które działaja na cały organizm i zawsze o cos "zawadza" .
Przyznam sie ze chciałam o tym napisac ale obawiałam sie ze ktos mnie wysmieje,
ze ropne migdały od tabletek.... Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Pytanie o alergie
Oczywiscie,ze tak.
My na poczatku alergie mylilysmy z infekcja gornych drog oddechowych. Corka
miala katar, zaczerwienione, lzawiace oczy, byla oslabiona, a nawet dwukrotnie
miala powiekszone, ropne migdaly. Dopiero, kiedy po serii lekow, ktore zwykle
byly przy infekcji gardla skuteczne, a tym razem nie pomogly zaczelismy szukac
przyczyny w alergii i okazalo sie,ze niestety to wlasnie alergia jest sprawca
tych wszystkich cirpien, bo w naszym przypadku tego inaczej nazwac nie
mozna.Dobrze,ze chociaz wiemy teraz co to jest ize TELFAST 120 mg jest dla
corki skuteczny.
Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Decyzja zapadła-usuwamy migdałki
Decyzja zapadła-usuwamy migdałki
Jak juz wiecie moj starszy synek (w maju skonczy 7 lat)ciagle
choruje odkad poszedl do zerowki.Poza tym,ze jest alergikiem ma
bardzo duze,ropne migdaly,ktore staralismy sie przeleczyc i niestety
nie udalo sie.Wczoraj decyzja zapadla-trzeba usunac.A poniewaz on
stale chory to i moj 10miesieczniak stale zarażony(juz z 4 razy bral
antybiotyki,w tym raz skonczylo sie zapaleniem pluc).Ja juz nie mam
sil walczyc z ciaglymi anginami,w nocy biedak sie meczy i chrapie:
(Na poczatku tygodnia ide umowic sie na termin zabiegu,jestem
przerazona,nie wiem jak to przezyje ale wiem,ze musze.Zabieg jest w
narkozie i zostaje sie tylko na noc z rodzicem,na drugi dzien do
domku.Trzymajcie kciuki. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Pytanie do martini
malootka2 napisała:

> A ja mam wlasnie wiecznie problemy z gardlem, ropne migdaly i mysle ze to
> sprawka gronkowca, wiec dlaczego nie dostalam leku na gronkowca, np.
> STAPHYLOCOCCINUM?

Ale to chyba pytanie do lekarza ? :)) My mozemy sobie jedynie pogdybac :)) Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: migdały a trądzik
Faktycznie to jest możliwe! ja mam ropne migdały i problemy z tym związane od
dawna nawet ostatnio laryngolog rozważał wycięcie ale nie mogę ich doleczyć! No
i trądzik który okresowo wraca więc...to na prawdę jest miożliwe!!! Znasz
szczegóły? Chodzi o bakterie tak?
Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Czy ktoś z was brał Rimantin albo Tamiflu?
ja tak i corka tak
Najpierw mala dostala pierwszy raz w zyciu (3 latka) tak wysokiej
goraczki (39.5), ktora utrzymywala sie przez 48 godzin, poza tym
katar i kaszel.Dostala Tamiflu (w uk na recepte - za darmo!!) i po
dobie przyjmowania nastapila natychmiastowa poprawa. Kilka dni
pozniej u mnie ropne migdaly, temp.39.6. Tamiflu. Po dobie
przyjmowania ogromna poprawa a tak chora nie pamietam kiedy bylam
ostatni raz. W naszym przypadku przebieg choroby po podaniu leku
zlagodnial prawie natychmiastowo, wiec nie uwazam,ze nie warto brac.
Mam teraz tylko nadzieje,ze maz nie zachoruje.
A jesli chodzi o szczepionke to w uk darmowa dla dzieci ponizej 6
roku zycia, kobiet w ciazy i ludzi z przewleklymi schorzeniami.
Oczywiscie decyzja czy brac/nie brac zostawiona zostala kazdemu. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Migdałki a ciąża
Ja myślę że jak są ropne migdały to należy je usunąć, a nie
zastanawiać sie czy mają wpływ na płodność . Moja kolezanka kiedys
mi doradziła że powinnam wziać biseptol to na 100 % uda się zajść w
ciążę. Dodam że byłam już wtedy po 2 IUI, i dosć długim leczeniu. No
ale cóz ona wiedziała lepiej jak mi pomóc. Szkoda gadać .
Pozdrawiam. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: ASO w normie, a objawy paciorkowca ?? :((
ASO w normie, a objawy paciorkowca ?? :((
Czy jeśli ASO mam w normie (tzn. 46 przy normie do 200), to znaczy, że na
pewno nie mam paciorkowca??

I jeszcze jedno: co mi może być?? :(
Objawy mam takie :
- powiększone ropne migdały (od czasu anginy, ktorą miałam raz w zyciu, 2
lata temu)
- od czasu do czasu silne bóle zatok
- bóle stawów i mięśni (makabryczne!!) (szczególnie łydki, uda, w kostkach i
stopach, oraz w nadgarstkach i palcach rąk)
- biały nalot na języku
- osłabienie i zmęczenie (szybko sie męczę)
- bóle w klatce piersiowej
- bóle kręgosłupa

Juz wykluczyłam depresję. Ostatnie badania krwi mam w miarę dobre. ASO i CRP
niby w normie, OB=13... Wymaz na bakterie z gardła nic nie wykazał (tylko
normalna flora bakteryjna wyszła).

Co ja mam robić i jakie badania ewentualnie, Waszym zdaniem ?? Bo już tego
nie wytrzymuję :((
Wyczytałam gdzies, że to może candida (w sumie leczono mi te angine chyba 5
antybiotykami na chybił-trafił; brałam też tabletki antykoncepcyjne...) i
czekam teraz na wynik badania. Ale czy przy grzybicy tak bardzo bolą mięśnie?
Ból jest wszędzie i jest nie do zniesienia. Lekarz dał mi ketonal, ale ja bym
chciała leczyc przyczyne, a nie objawy. Biorę ten ketonal, jak boli. Ale ile
można??
Proszę, niech mi ktos coś doradzi :( Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: ropne migdały+ gronkowiec w wymazie+ paciorkowiec
ropne migdały+ gronkowiec w wymazie+ paciorkowiec
od roku mam problem z migdalami - angina co miesiac i... nowy antybiotyk. w
wymazie z gardla jest gronkowiec zlocisty. 2 miesiace temu mialam rumien
guzowaty. wyniki byly nastepujace: crp-17, aso-400 (swiadczy o obecnosci
paciorkowca). rumien ustapil. zalecono wyciac migdaly. waham sie, poniewaz
slyszalam o dwoch sytuacjach, ktore moga nastapic i sie ich obawiam.mianowicie:
1) pomimo usuniecia migdalow gronkowiec zostanie w gardle, a co gorsza moze
znalezc sobie inny organ do rozwoju.
2) gronkowiec moze rozsiac sie po calym organizmie (dostac sie do krwioobiegu)
czy ktos ma podobne doswiadczenia i moze rozwiac moje obawy? Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: ropne migdały+ gronkowiec w wymazie+ paciorkowiec
gorszy jest paciorkowiec, gronkowiec i tak zyje w gardle kazdej osobki ;) ... A
wiec tak czeste anginy, wielkie ropne migdaly, wysokie ASO mowi - wyciac!! BO
takie migdałki nic Ci nie pomoga - a moga byc przyczyna wpierw alergii, astmy i
ogolnie chorob zatokowo-oskrzelowych :( . W takiech wypadkach tez poradzic sie
kilku laryngologów - i ostrzegam prywatny laryngolog - nie znaczy ze lepszy .
Prywatny powie raczej WYCIAC ( u niego w klinice - okolo 800 zeta :( )
Laryngolog na NFZ raczej obiektywnie do tego podejdzie - jesli akurat nie
bedzie myslal o 'niebieskich migdalach' ;) ... pisze serio :) ... Zycze
Zdrowia :) Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: ropa na migdałach? Pytanie do lekarza;)
No to rzeczywiście fajny lekarz,który poczeka sobie aż będzie zapalenie mięśnia
sercowego zamiast robić wszystko żeby do tego nie doszło.Ja miałam ropne
migdały,paciorkowca ciągle anginy,powikłania(zapalenie stawów)w końcu lekarz
powiedział mi,że nie ma na co czekać bo następne będzie właśnie zapalenie
mięśnia sercowego,skierował mnie na wycięcie.Na twoim miejscu nie czekałabym
dłużej.Pozdrawiam Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Migdaly, ropne!
Jeżeli masz ropne migdały to naprawdę najlepszym rozwiązaniem będzie wycięcie
ich.Wierz mi,że gorsze powikłania są po częstych anginach niż po usunięciu.Ja
migdały wycięłam 13 lat temu i nie choruję,nigdy nie miałam zapalenia oskrzeli
czy płuc tak jak niektórzy mówią,że po wycięciu będzie się dopiero chorować-
bzdura.Zapalenie stawów właśnie miałam dzięki anginom,groziło mi też zapalenie
mięśnia sercowego.Od lekarzy coraz więcej właśnie się słyszy,że nie ma co
trzymać takiego siedliska bakterii jakim są ropne midgały.Pozdrawiam Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: zapach z ust
Przyczyną nieświeżego zapachu z ust mogą być ropne zatoki,ropne
migdały,gromadzenie się jedzenia w kieszonkach migdałów,bakterie na
jezyku /trzeba czyścić cały język szczoteczką/,niedokwaśńość soku
żołądkowego,uchyłki przewodu pokarmowego, przepuklina rozworu przełykowego,zła
przemiana tłuszczowa,paradontoza,stres.
Podobno bardzo trudno jest ustalić przyczynę nieświeżego oddechu. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Migdaly wycinac, czy nie??!!!!!!!!!!!!!
Mialam problemy z gardłem kilka lat dobre 4lata. Robiłam masę badań, ale żaden
lekarz nie zasugerował problemu z migdałami i że są do wycięcia( laryngolodzy
prywatnie). Moje migdałki robiły sie tylko czerwone i nie powiekszały się, i to
ich zwodziło.
Byłam juz na wyczerpianiu nerwowym.
Aż w koncu zaczełam pracować z duża iloscia ludzi wokól mnie i potwornie sie
pochorowałam i trafiłam do kliniki laryngo.
Tam lekarz mi zasugerował wycięcie.
Wycięłam 5 stycznia 2005 i od tamtej pory zadnego chrzakania, zadnego bólu
gardła itp.
Radzę przemysleć!!!
Jest masę watków o tym gdzie osoby piszą że np nabawiły sie jakiegos reumatyzmu
czy zapalenia miesnia sercowego.

Jesli laryngolog zasugerował wycięcie znaczy, że migdałki już nie ochraniaja
organizmu a jedynie są żródłem zakażeń toksynami. Tam tylko w nich może byc
teraz ropa. Ropne migdały sie WYCINA!!!
MIgdały są organami hermatycznymi i zaden antybiotyk w nie nie wejdzie.
pozdrawiam Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: czy ktos miał usuwane migdały?
czy ktos miał usuwane migdały?
Niech wypowie sie ktos kto miał usuwane migdały, wczoraj dowiedziałam sie ze
mam przewlekłe zapalenie migdałaów. byłam u lekarza powniewaz ods pewnego
czasu boli mnie non stop gardło, nic nie pomagało w dodatku czuje ze ciagle
cos połykam i odchrząkuję flegmą. Mam ropne migdaly i jezeli kuracja
antybiotykiem nie pomoze to do usunięcia. Jak to przebiega? Czy to powazna
operacja czy tylko zabieg? prosze mi odpowiedziec bo sie martwię. Aha
jeszcze dodatkowo mam zrobic usg szyi. Po co? Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Chrapanie- pomocy!!
no niby taki zabawny problem, ale jesli ktos to przeszedł, to juz takie zabawne
nie jest:/ Mój tez chrapał. Przyczyna były przerośnięte ropne migdały
(laryngolog na to wpadł) i lekko skrzywiona przegroda nosowa. Wycięli mojemu
chłopu te migdały i rzeczywiście prawie przestał chrapać. Prawie - bo jeszcze
ta przegroda nosowa:/ No i czasem przychodzi strasznie umęczony z pracy, więc
wtedy chrapanie jest jeszcze bardziej nasilone:/

Myslę, że musicie z mężęm poszukać przyczyny tego chrapania.
Podobno jest tak, że niektórzy chrapią, gdy śpią na plecach, a przestają, gdy
śpia na boku? A może ma bezdech? Albo jeszcze coś innego? Od zawsze tak chrapie?
Może do laryngologa go wyslij?

Pozdrawiam:) Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: lacidofil przed czy po?
I przed i w trakcie i po...........proiotyki powinno się podac 10 dni przed
antybiotykiem, co oczywiscie wniektórych sytuacjach jest niemozliwoe......
Ana ropne migdały sprobuj zastosowac kompres.trzy razy dziennie nakladaj
dziecku goraca pieluszke, skroploną kilkoma kroplami alkoholu.owiń to wszystko
ręcznikiem i czekaj, aż pieluszka sie wychlodzi (1/2 godziny0.potem szalik na
gardło i gotowe..........i uważaj aby go nie zawiało...........najlepiej nie
wychodzic z domu i pozaykwac okna w pokoju, w którym przebywa.......kompres
super sciaga rope.........
Sprobuj też akupresury.trzeba masować duży palec, tuż pod i nad jego
kostka.........przed masowaniem receptorów migdałów musisz pomasować uklad
moczowy, aby toksyny mialy droge ujscia......przykladowo na lewej stopie
masujesz początek piety (ten, który styka się z resztą stopy)i po skosie
dochodzi do środka stopy.......musisz masowac obie nogi....... Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: ropne migdały-usunąć?
ropne migdały-usunąć?
moj 6 letni syn ma ropne migdały,czesto nawracajace zapalenia
gardla.Czy w takim wypadku powinnam sie zdecydowac na
usuniecie ,jeden laryngolog mowi usuwac drugi ze sie zastanowic.Czy
macie jakies doswiadczenia w tym temacie,moze ktos pomoze mi podjac
decyzje?Z gory dziekuje Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Usunięcie trzeciego migdała
Mam taki sam problem z moim 6-latkiem. Od wrzesnia tamtego roku cały czas
choruje.zapalenia gardła, uszu, oskrzeli. Dwa tygodnie na antybiotyku, tydzien
przerwy , katar i od nowa to samo. Juz z sił opadam. U ilu lekrzy juz nie
byłam, dodam pediatrów. Zaden nie dał mi skierowania do laryngologa. Sama
zdecydowałam sie na prywatna wizyte w Krakmedzie w-wa. Okazało sie ze dziecko
ma tak duzy trzeci migdalek ze zajmuje mu 80 % przestrzeni nosowo-gardlowej, ma
powiekszone ropne migdały gardłowe i wode w obu uszach i znaczny niedosłuch.
Musze zrobic zabieg. Zgłosiłam sie do Kajetan a tam trzeba czekac rok.
Zdecydowałm sie na zabieg prywatny- za dwa tygodnie, tylko trzeba zapłacić ,
całkiem sporo.Ale nie moge czekac bo nie mam juz sił z tymi chorobami.Mam
nadzieje ze po zabiegu sie to skonczy Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: zapalenia krtani u dziecka
Moja 20 miesięczna córeczka przeszła zapalenie krtani dwa tygodnie
temu,było dokładnie tak jak opisujecie,wieczorem zdrowa a o godz.23
obudziła się z płaczem 39,5temp.i straszny kaszel.Podałam jej
efferalgan w czopikach i czuwałam cała noc. Rano pediatra zalecił
encorton przez 4 dni i zinnat przez 7,dodatkowo pulneo na kaszel i
wziewy Flexatide przez 3 dni.Wszystko pomogło.Od piątku mała znowu
ma kaszel lekarz stwwierdził że jeszcze trochę go będzie miała i
dalej pulneo,ale dzisiaj popołudniu co chwile miała atki kaszlu
takiego suchego męczącego,co chwilkę się budzi kaszel ja
męczy. Mam pytanie czy ktoś z Was tak miał,mam już dosyć
ciągłego odwiedzania lekarza od grudnia miała już dwie anginy,ropne
migdały i to zapalenie krtani, w tym czasie 4 antybiotyki a moje
dzieci non stop chorują już nie wiem co mam robić ponoć kiedys się
wychorują! Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Wspominacie czasem pierwszą miłość?
Wspominacie czasem pierwszą miłość?
Hej, siedzę sobie w domu na opiece (Mały ma ropne migdały, śpi teraz
jak aniołek- w przeciwieństwie do tego co było w nocy)i tak mnie
naszło na wspominki i oglądam stare zdjęcia i swoje pamiętniki (też
tak czasem macie?) no i wspominam sobie jak to było z tą Pierwszą
Miłością (a fajnie było!). Tak mi jakoś miło się zrobiło, tylko jak
pomyślę że to już tyle lat minęło a mi się wydaje to tak niedawno...
O i taki dziś mam nastrój, a Wy lubicie czasem powspominać? Pozdrawim Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Szkarlatyna
witaj, my teraz przechodzimy szkarlatynę.
objawy, 10.05- goraczka
11.05 - wysypka, bardzo czerwone gardło i ropne migdały
11.05-pobralismy wymaz z gardła, powinny byc tam paciorkowce s. pyogenes, które
odpowoadaja za szkarlatynę czyli inaczej anginę z wysypką)

Uważaj na ta chorobę, bo mój synek (5lat) w 3 dniu szkarlatyny dostał zapalenia
stawu biodrowego. lekarz nam powiedział ze to moze swiadczyc, że synek został
zainfekowany bardzo zjadliwą odmiana tego paciorkowca.

2 tyg. po chorobie mamy zrobić echo serca, OB, ASO, i badanie moczu- wszystkie
z tych badań są tak samo ważne. i jeszcze raz USG stawów.

te stway mnie niepokoją, bo zazwyczaj takie powikłania pojawiają się 2-3
tygodnie po nieleczonej szkarlatynie, a my dostaliśmy antybiotyk od razu.

ehhh zobaczymy co bedzie.
mam nadzieję, że nie będzie inncyh gorszych powikłań.

zycze szybkiego powrotu do zdrowia.

ps. potwierdzeniem, ż eto była szkarlatyna jest schodzenie skóry z dłoni i
stóp , ale to dopiero 2-3 tyg. po chorobie.

pozdrawiam gorąco
L. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Co zamiast przedszkola :(
Też zastanawiałam się czy te częste infekcje to może efekt alergii.
Nasza lekarka nie jest zwolennikiem antybiotyków, zapisywała je,
kiedy mała faktycznie tego wymagała (wysoka gorączka, ropne migdały,
zapalenie ucha zdiagnozowane przez laryngologa), ale o alergii nic
nie wspominała.
Faktycznie, postaram się zasięgnąć opinii jeszcze innego lekarza w
tej kwestii, może to pomoże, bo pakowanie jej z jednego antybiotyku
w drugi coraz bardziej ją osłabia.
Dzięki.
Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: angina :(
Na ropne migdały najlepszy domowy sposób, angina mija jak ręką odjął a
mianowicie należy do pojemniczka np. kieliszek wlać oleju jadalnego a do niego
trochę jodyny i tym pędzlować migdały kilka razy dziennie. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: kto w koncu wycial migdaly?
Moj mlody pozbyl sie 2 miesiace po 3. urodzinach. Jednego mial tak
wielkiego, ze bardzo zaslanial gardlo, przy infekcjach (ktore
wowczas byly nagminne) dziecko mialo spore problemy z przelykaniem.
Sam zabieg jest w narkozie, potem maluch zostaje kilka godzin w
szpitalu, wypuszczaja, jesli dobrze je i pije. Moj mlody zniosl
wszystko super, zloscil sie tylko, bo jedna dziewczynka na sali
ciagle plakala i mu spac nie dala. Zabieg mial w poniedzialek, 2 dni
prawie nic nie jadl, a srode wyciagnal nas z lozka, zeby go do
szpitala zawiezc. Z glodu bolal go brzuch i lekarz musial
go "naprawic" ;-) Wtedy zaczal w miare ladnie jesc, po tygodniu w
zasadzie nie pamietal, ze cos bylo nie tak, ale mimo, ze prawie 3
lata minely, to nadal chce jezdzic na zabiegi do szpitala, zeby
potem loda dostac;-) Szpitalne lozka baaaardzo mu sie podobaja.
Niektore dzieci maja wiecej problemow, w zasadzie nawet do tygodnia
trzeba podawac leki przeciwbolowe, ale po ok. 2 dniach schodzi
opuchlizna i jest latwiej, calkowicie goi sie jakis tydzien-dwa. Po
wycieciu migdalow mlody znacznie lepiej zaczal jesc i od zabiegu w
zasadzie nie choruje. Migdalow nie przycinaja, uwazaja, ze powyzej 4
lat inne organy przejmuja funkcje obronne i dziecko moze sie
swietnie bez migdalow obejsc, u malych dzieci sa onbe jakby
przyklejone i nie tyle je wycinaja, co wyrywaja. Dosc wczesne
usuniecie migdalow ma wedlug mnie kilka zalet: sposob
przeprowadzania zabiegu u malych dzieci jest bezpieczniejszy,
wystepuje mniej powiklan w formie krwotokow i nie ma ryzyka
uszkodzenia nerwow, co sporadycznie, ale jednak sie zdarza (poczytaj
forum o zabiegach u doroslych, niektorzy maja pecha). U dziecka
gardlo znacznie szybciej sie goi, po 2-3 dniach dzieciaki normalnie
jedza. Sama poddalam sie zabiegowi 2 miesiace po mlodym, przez 10
dni poza salata i vla niczego nie bylam w stanie przelknac, po
tygodniu gardlo bolalo koszmarnie, ale jak juz te 2 tygodniu po
zabiegu przezylam, to w koncu mialam spokoj, jedyne, czego zaluje,
to ze tego zabiegu nie mialam w dziecinstwie. Kazda infekcja u mnie,
to byly koszmarne, ropne migdaly, wiecznie okropny zapach z ust i
ropne czopy na migdalach, wrazenie nigdy nie domytych zebow
niezaleznie od stosowanych cudow. Po zabiegu faktycznie mniej
choruje, jesli nawet dopadnie mnie bol gardla, to jest nie do
porownania z tym, co bylo, nie mam zadnych problemow z przelykaniem.
No i w koncu lepiej spie;-) Trzeci tez mialam wyciety i anwet
przestalam chrapac;-)

Oczywiscie nie da sie przewidziec, jak dziecko zareaguje po zabiegu.
Pierwsze dni po nim na pewno sa upierdliwe, ale osobiscie uwazam, ze
warto, zwlaszcza, jak migdaly stwarzaja problemy, to chyba nie ma na
co czekac. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: usuwanie migdałów u dorosłych
Ropne migdały są dużym obciążeniem dla serca. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Pytanie do martini
A ja mam wlasnie wiecznie problemy z gardlem, ropne migdaly i mysle ze to
sprawka gronkowca, wiec dlaczego nie dostalam leku na gronkowca, np.
STAPHYLOCOCCINUM? Fakt ze lycopodium na troche pomoglo, a teraz znow gardlo
czerwone i rozpulchnione... Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Biale ,,kulki" w gardle
te kulki to ropne migdały używaj do płukania szałwi zwykłej nie expresowej oraz
STOMATOSOL w aptece cena 4 zł. płucz kilka razy dziennie na przemian ale
pamietaj nie możesz wypłukać gardła i wyjść na dwór . Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Migdałki a ciąża
Migdałki a ciąża
Witam. Chciałabym się dowiedzieć co sądzicie o tym że ropne migdały
mają olbrzymi wpływ na niepłodność. Spotkałam się z opinią, że po
usunięciu ich zaszła koleżanka w ciążę. Pozdrawiam. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: migdałki- wycinać czy nie?
migdałki- wycinać czy nie?
córka ma 16 lat i ropne migdały, temperatury nawet nie ma,laryngolog
twierdzi,że nie spełniają już swojej roli.Pediatra z kolei jest przeciwna
usuwaniu.Co robić? Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: migdałki- wycinać czy nie?
a jak wyglądają te "ropne" migdały ? Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: wysypka po antybiotyku!!!!!
moj syn 2 raz z kolei dostal antybiotyk na ropne migdaly,1 razem sastrzyki teraz
w zawiesinie czy mozna inaczej to leczyc[bez antybiotyku]bierzemy oslonowo
lacidofil,ale i tak mnie to nieuspokaja. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Dlaczego zalecają zyrtec itp przy infekcjach
chyba cos jest w tym zyrteku bo ostatnio moj syn miał ropne migdaly a w osrodku
nie chcieli nas przyjac wiec poszłam prywatnie do pani ktora jest pediatrą-
alergologiem i tez przepisała nam dodatkowo zyrtec oprócz antybiotyku. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Bioparox do nosa???
ja stosowalam do nosa u corki
miala ropny wstretny katar
poskutkowalo
zreszta w ogole uwazam bioparox za lek skuteczny, na gardlo rowniez bardzo jej
pomogl (olbrzymie powiekszone, ropne migdaly) Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: brzydki oddech z ust dziecka
ropne migdaly? moja mala przy ropnym katarze miala tez tak ostatnio,myslalam, ze
od nieumytych zebow. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Brzydki zapach z ust u dziecka
stawiam na ropne migdały Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: biały nalot na jezyku, powiększone migdały :(
tak jak ja
Witam w klubie




Tylko u mnie na wymazach (gardlo,pochwa) wychodzil zawsze paciorkowiec.


Niestety dieta ani leki na grzyby nie byly w stanie pomoc na paciorkowca.
Nie klamie.
Z moich obserwacjii wynikalo,ze najpierw byl paciorkowiec a nastepnie
nieleczony lub nie dajacy sie wyleczyc powodowal wzrost candidy.

Taka byla u mnie kolejnosc.

Oczywiscie mialam ta wredna candide dodatkowo i sie wycofala po diecie i lekach
na grzyby.
Ale paciorkowiec zostal.I znow napedzal bledne kolo.

Trzymalam wiec paciorkowca w ryzach przy pomocy wielkich dawek citroseptu,
pomagalo, ale naloty paciorkowca ciagle obserwowalam, tlumiac je w zarodku owym
citroseptem i okazyjnie podczas jakis zarazliwych inwazjii antybiotykiem
antybakteryjnym.
samopoczucie wowczas wzrastalo o 100%.
Ale po jakims czasie niedlugim (3-4 tygodnie ) mialam kolejna fale bakterii,
wic rece opadaly.
Zrezygnowalam wiec z antybiotykow, bo za duzo wiem o ich skutkach ubocznych i
uodparnianiu sie bakterii na te leki.

I w miare jak tepilam bakterie citroseptem a candide probiotykami, babka
plesznika i olejem z siemienia zaczely dochodzic zupelnie inne objawy jakiegos
schorzenia....ktorego nikt nie umial zidentyfikowac a tym bardziej wyleczyc.
Bylo to zapalenie tchawicy, piszczace pluca pod wplywem tej infekcjii,jezyk
pokryty wlosami, takim grubym mchem, powiekszone migdaly, lunatykowanie w
nocy - co noc pomiedzy 24:00 a 2:00 rano.
Dodatkowo jakas pasywnosc i uczucie rozbicia.
Jezyk zrobil sie blady, dziasla tez.....
Trwalo to rok.

Nic z lekow na grzyby ani nawet na bakterie nie leczylo tej infekcjii.

Stad chwycilam sie homeopatii.

No i jestem pod opieka homeopaty.

Podczas podabnia leku konstytucyjnego, jaki mi przepisal na podstawie chorob
rodzicow i moich objawow glownych ustapilo piszczenie tchawicy, nie
lunatykowalam wiecej, jezyk zaczal tracic nalot w postaci wlosow , samopoczucie
wzroslo na pozytywne.......ale niedlugo potem zaczely sie nasilenia
paciorkowcowe.
Wychodzilo wszystko, co trapilo mnie od 5 lat : powiekszone migdaly, z
czerwonymi kropkami, nastepnie wdala sie tam ropa, spuchniete wezly chlonne,
zielone wycieki z nosa, kaszel w kolorze green i ogolne rozbicie.

Podal mi na zlagodzenie mercurius solubilis, jako lek na ostre stany
bakteryjne: zieleniejace ropne katary i ropne migdaly, zapalenie dziasel
podchodzacych ropa.
Ropa sie wycofnala.

Ale powiekszony wezel chlonny sie nawrocil, dostalam silnego bolu ucha
poprzedzajacego wychodzenia ropy z nosa i zeba.
Mialam w buzi dziwny smak ropy i nalot.

Wygladalo to na jakis nalot grzybow.
I wowczas kazano mi brac nastepnyt lek tez na ropne zapalenia sluzowek, bole
uszu , ropne wycieki etc.
Do tego leku podeszlam juz bardzo sceptycznie, bo ilez mozna sie leczyc...
Mialam ogolny kolowrotek w glowie...ze zmeczenia i wyczerpania.

I kiedy po 1-szj klulce dostalam powera to juz wiedzialam, ze to jest to.
Energia mnie rozsadzala przez 3 pierwsze dni.
Nie poznawalam siebie.
Czulam / czuje sie cudownie: wewnatrzna radosc,zorganizowanie, zadowolenie,
sila i chec do tanca.(do pracy tez )
Dziasla mi sie tak zarozowily, ze hoho, jezyk rozwy na calej linii.
Nalot z jezyka sie cofnal, jezyk caly rozowy.
Bol uszu sie wycofal, nos uspokoil. Migdaly zmalaly.


I teraz jestem wlasnie na tym etapie.



i JEDNO CO CHCE CI POWIEDZIEC: rownolegle do tepiebnia grzybow SPROBUJ
HOMEOPATII.



Nie wiem jakie leki beda dobre na Twoje gdolegliwosci, ale dobry homeopata
znajdzie ten lek.



Pozdrawiam.




Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: candida a bakterie
nowajulka,
lekarze od candidy mowili mi od 2 lat, ze jak candide uciszysz to i bakterie
odejda, bo przeciez zyja sobie w silskiej symbiozire.

Co jednak zrobic jak moja candida zaczyna sie od bakterii (zawsze sie zaczynala
tak) i potem wraz z hodowla tej bakterii (zielone katary, ropne wysiaki z
migdalow, ciagle przeziebienia, chroniczne kaszle i katary 24 na dobe + 365 dni
w roku) dochodza co raz to nowe objawy czystej candidy (mrowienie konczyn,
bezsennosc, stress, reumatyzm, miewsnie sflaczalae, krecenie w glowie, brak
rownowagi, brak koncentracjii, rzucanie sie na slodycze, chleb, alkohol
etc) ....
Nalezalo by domniemac, ze candida to zarowno bakterie ktore karmia drozdze jak
i drozdze, ktore karmia bakterie.Wzajemnie sie wspieraja, bo sa patologiczne w
zdrowym srodowwisku.
Ale problem polega na tym, ze jak sie ma 2 formy grzybow: bakterie i drozdze to
podczas bytowania bakterii strasznie spada odpornosc i jak przy tak obnizonej
odpornosci zwalczyc narost drozdzy?
U mnie obydwie inwazje candidy zaczynalu sie od bakterii a w miare bytowania
jej narastaly z misiiaca na mieisac objawy candidy przepisowej -jak z ankiety.
No ale skoro nikt nie pisze, ze canfdida to zielone katayery i ropne migdaly to
znaczy , ze przyczyna ataku candidy jest przechodzone zaawansowane bakteryjne
zapalenie migdalow i zatok w postaci zielonych sluzow, a dopiero po kilku
mieisacach rozwijaja sie nastepne objawy ale juz czysto candidowe.
Na stronie posiweconej paciorkowcowm wyczytaklam, ze konieczna jest
inrtterewwencja peniciliny, bo przechodzona choroba powoduje straszne szkody na
sercu oraz mnostwo innych powiklan w funkcjonowaniu organizmu.
Z kolei lekarze od candidy twierdza, ze jak wylecze candide to i bakteriew sie
wyniosa.
Mysle sobie, ze oni chyba nigdy nie mieli bakterii przy candidzie.
Bo mi sie wydaje, ze jak sie bakteria juz rozwuiinie to trzeba ja czyms
skutrecznym i dobranym za pomoca antymykogramu dobic i zabrac sie dopiero wtedy
nza candide.
Opre sie o moj przypadek sprzed 5 lat.

Ja 5 lat temu podczas pierwszej inwazjii candidy mialam najpierw objawy czysto
bakteryjne (migdaly, zielona wydzielina z nosa) a nastepnie po kilku miechach
doszla mi sapka astmatyczna , smierdzaca skora, zmeczenie okrotne, depresja i
swedzenie povchwy etc.
Zrobilam wymaz z garla. Wyszedl paciorkowiec.
O candidzie nie wiedzialam nic ale tez i lekarze nie mieli pojecia o istnieniu
tej choroby.Tak im zostalo do dzis dnia.
Wzielam peniciline na paciorkowca i odeszlo mi wszystko, zarowno bakteryjne
objawy jak i candidowe >Przysiegam na moja chorobe.
Zauwazylam, ze strasznie wzrosla mi odpornosc po tym zabiegu antypaciorkowcowym
i przez kolejne 15 miesiecy wcale nie chorowalam. Wczesniej natomiast bylam
chora non stop -tak jak dzis.
Podczas kolejnej inwazji candidy w reakcji na grzyba kolejnego w scianie znow
zaczelo sie to samo: zielone katary, ucho, migdaly bolace i ropne wysieki +
leczono mnie antybiotykami bez wymazu )glupia bylam i nie wiedzialam o
candidzie i koniecznosci kolejnego wymazu) i w koncu w pochwie byl juz
opaciorkowiec . Wzielam na niego 2 antybiotyki, potem nawrot, znow seria
antybniotykow i wiadomo, ze po takiej serii nabawilam sie candidy jak nic, bo
tez na to wskazywaly wszystkie dodatkowe symptomy.
Kiedy bylam na dnie dowiedzialam sie o candidzie i ja zaczelam leczyc.
wiele symptomow oideszlo.
Psychicznie jest ze mna swietnie, czuje sie niemal wolna od candidy w
porownaniu z tym jak bylo 2 lata temu...ale co z tego kiedy ilekroc lapie mnie
jakies przeziebienie to moj katar jest zielony, glowa mi pela, migdaly
bola....i jak tak nie daje rady tym bakteriom to zaczyna sie jazda....nawrot
candidy: dretwienie nog i rak, nietrzezwe poranki, caly czas choruje, ciagnie
mnie do wegloowodanow....


Wiem, ze nie wszyscy sie ze mna zgodza, ale skoro sami lekarze od candidy malo
wiedza...i sa sprzeczne informacje to ja na wlasnym przykladzie sama lepeij
wiem chyba po jakimms czasie co jest dla mnie dobre.

Rozumiem, ze te bakterie to tez candida..ale skoro nystatyna np nie pomogla mi
nic, a raczej pogorszyla, bo mialam po tej kuracjii znow zielony sluz z pochwy
(=paciorkowiec), ciemne plamy przed oczami , dretwienie konczyn , nasilony
kaszel i katar i wiele innych objawow to czy nie lepiej lapac grzyba pod
postacia bakterii, skoro te ewidentnie rzucaja sie w oczy chociazby swoim
jasnozielonym kolorem?
Nie wszytskie antybiotyki sa trafione, wiec moze nystatyna jest zupelnym
niewypalem w przypadku , kiedy moja candida jest "plci bakteryjnej"a nie
drozdzwej Nawet wymazy z pochwy nie stweirdzily nigdy drozdzy a jedynie
paciorkowce. A wiemy, ze candida grasuje jako bakterie i jako drozdze, zmiania
swa forme wedlug upodoban.

Jeszcze bardzo mopcno mysle nad zapperem.
Przekonuje mnie powoli ta metoda.

Pozdrawiam Przejrzyj więcej postów z tematu